JUST A SIMPLE STORIES

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

TIN TIN MILO !

KORANG ! OKE TAK ?

Friday, November 11, 2011

SuperHero

Assalamualaikum w.b.t

Hey Lovelies,


Today, wa nak story pasal impian . Faham? I.M.P.I.A.N . Skop impian sangat luas. Ada yang berangan nak buat rumah sebesar istana, ada yang berangan nak jadi sepupu Bruno Mars. wahahahaha !


Impian wa sebagai seorang perempuan ialah ingin menjadi wanita yang gagah perkasa seperti Sailormoon , SuperMom, Hello Kitty ....meoww <-----itu gedik namanya cik kak oi. Tak Tak . Kau orang salah faham. Aku nak jadi wanita yang gagah perkasa dari segi mental , rohani dan Fizikal ??? Omjayyy, kejap-kejap. Aku kena bayangkan diri aku yang cekeding ni mempunyai otot-otot yang power seperti atlet angkat berat tu , MasyaAllah      >.< !!!


Disebabkan baru-baru ni , tidaklah baru tapi baru sekarang nak bersikap lebih matang <---ayat cover. Okay sambung, aku mengenali seorang lelaki yang gagah perkasa ibarat The Rock yang sedang bergusti , amboi teruk beno pilihan aku kali ni. Tak Tak, kau orang salah faham lagi. hoho~


Pada pandangan mata kasar semua orang termasuk wa, dia sangat gagah perkasa apabila saat dia menjalankan tugas kerjayanya dengan komited, tegas dan kiuttttttttt. Demm ! sudah rasa tercabar.


Lagi buat aku rasa dia gagah perkasa apabila perwatakannya yang sentiasa cool apabila berborak semasa menjadi senior dan menggelabah luar biasa berborak bila bergayut di telefon semasa menjadi Abang yang aku ciptakan di Facebook. sekali lagi aku rasa, Demm ! Pertalian palsu jugak yang kau pilih.


Tak kenal maka tak cinta. Dia seorang abang yang baik hati disebalik sikap luaran dia yang brutal , lasak dan garang . =.="


Tapi walau ape pon, aku respect how the way he do his work. So profesional.


That's why i took this reason for me to be the very gagah perkasa the person. wuahahaha !

Aku selalu nangis , jadi aku nak sentiasa kuat menghadapi dugaan dan ujian yang datang.
Aku selalu lemah ,  jadi aku nak sentiasa berani berdepan dengan masalah yang bakal aku hadapi.
Aku selalu tak gagah , jadi aku mahu selalu berdoa sebab musabab doa adalah senjata orang mukmin.
Aku selalu sakit ,  jadi aku nak sentiasa sihat and take a vitamin sbg antibody memandangkan jiran dua belah rumah demam , aku selalu kena tempiasnya. Demm.
Aku selalu takut gelap , jadi aku sentiasa bawak HP yang ada torchlight dengan berharap tempat gelap tu akan menjadi terang ibarat kata Noh Hujan , "pagi yang gelap kini sudah terang" .LOL


Susah nak jadi perkasa . Tapi dalam lumrah kehidupan, hapuskan perkataan SUSAH . baru kita akan berusaha sehabis daya ibarat kita sedang berusaha nak ambil lesen memandu, kita terpaksa berdepan dengan pegawai JPJ yang garang gilo sampai menggigil lutut dan akhirnya kita berjaya dapat lesen. Lebih kurang macam tu lah. Macam jauh beno bunyiknye.


So my dear Bro, you are totally my superhero di abad ini. Wahahaha! Wa nak jadi macam lu aa. Harap impian wa ini akan tercapai , InsyaAllah.



No comments:

Post a Comment