JUST A SIMPLE STORIES

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

TIN TIN MILO !

KORANG ! OKE TAK ?

Tuesday, June 28, 2011

MACAM-2

ASSALAMUALAKUM W.B.T




friend, i will always beside you if you need me. i wont hate my friends because i love them :) 
bestfriend, you can always share anything with me even though its personal matters. cause im an open minded girl will try to help you guys.
boyfriend, you always have my shoulders to cry. you always have my heart. you can always be friend and bestfriend. you can count on me cause i can count on you :D <---nak perasan jap konon-2 ade pakwe .LOL





life as a student full of colourful . aku kena banyak belajar berdikari , rajin , jangan suka menangguh , sentiasa cergas tak macam dulu bila ibu suruh sapu sampah kat luar rumah terus masuk bilik pastu tido .. HAKHAKHAK.. tapi sekarang waktu bergerak berkejar kejaran sampai aku tak terkejar .. LOL..meniti ke alam dewasa penuh dengan dugaan .. ye , dulu aku tak faham .. tapi sekarang aku mula faham dan akan cuba memahami untuk jadi dewasa suatu hari nanti , insyaAllah ..


almost day ade je gelak tawa , gaduh-2 manja dengan roomate kat bilik .. walaupun tarikh lahir aku lebih awal dari diorang yang bermaksud aku adalah KAKAK tapi hakikatnya aku tak pernah act like KAKAK tapi macam anak bongsu , may be sebab perangai aku yang terlebih manja dengan parents pastu terbawak dekat UCSA , haa amek kau , nak basuh baju senirik pon aku suruh AMIRA yang ajar tawu ! tapi sekarang aku dah teror k .. 15 minit setel sume keje ..kuikuikui ...

emosi : bangga +berdikari + terharu sbb korg selalu ade bila aku perlukan korang 



kelas OM 1B 4sure best ! tapi sedih laa sebab terpisah dengan roomate aku , iza dia kena pegi kelas OM 1A ... ='(

emosi : so damn sad 



aku suka sangat makan kismis lepas tu aku akan makan sorang-2 . susah jugaklah aku nak share dgn orang .. hee <-------kedekut !! .. tapi tu dululahh , bila aku nak beli kismis mesti aku akan teringat kat ika a.k.a roomate aku sebab die gile kismis .. kahkahkah.. lepastu takde perasaan kedekut or ape-2 lah terus aku belikan dia punye kismis .. 

emosi : plis appriacate your fren =')



tiap kali kelas OM121 ( typing ) , aku akan selalu fighting masa dengan semua dak kelas aku siapa menaip paling laju kat kelas tapi hakikatnya aisyah yang selalu menang ! cis cis ! haha .. 

emosi : keterujaan + geram + gelak tawa + kepuasan



OM114 1B , ur guys so entertaining .. walaupun kelas kita bilangannya sangat sedikit umpama semut berbisik dengan spesis nya bila bergelak tawa pon kelas lain lain takkan dengar ..ROFLMAO



K12C .. hope abeh semester nanti pon we will still contact each other walaupun ade sdikit miscommncation antara kita .. nice to meet all of u . lot of love from me . mmuahh .. AHAHAHa



tempoh masa tu tengok macam lama , tapi tak sebenarnya , masa bergerak begitu pantas sampai kita senirik tak sedar ..suatu masa nanti kita akan mengikut haluan masing-2 .. berusaha mncapai apa yang kita impikan , insyaAllah , amin .. pengaruh buruk mane mane pon boleh dapat , cuma nasihat aku untuk aku juak , kuatlah pegangan agama masing-2 .. pada sesiapa yg membaca blog ni samada anda silent reader atau pon tetiba yang baru datang mnjenguk , same -samelah kita doakan yang terbaik untuk masa hadapan kita semua . sesungguhnya , Allah sentisa memberikan yang terbaik untuk hambanya , insyaAllah ..



(p/s : aku dah geti pakai high heels dohh , dah tak gayat lagi .. al maklum , course aku dikatakan wajib memakai itunya sepatu ..waduhh .. LOL )

No comments:

Post a Comment