JUST A SIMPLE STORIES

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

TIN TIN MILO !

KORANG ! OKE TAK ?

Sunday, June 12, 2011

KAMPUNG'S LIFE

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

well hey peeps , how's ur holiday ? (=

oh anyway , wa tak gerak mane-2 .. duk terperap rumah .. al maklum RUMAHKU , KAMPUNGKU ..haha ..LOL .. rumah aq dengan kampung terciinnnnnnnntaaaaaa dekat je wehh macam ni haa ..


ATOK aku JIRAN aku , MAK UDE aku JIRAN aku , MANDAK SOYAH aku jiran aku .. sebelum macam macam name aku letak baik aku teruskan story ..wahahaha .. **  "terimalah kenyataan ALONG yang ko tu haa jiran aq'' kata aku kepada kucing belaan atok ..LOL


disebabkan cuti sekolah yang melanda , maka adik adik sepupu aku bersorak tanda gumbira kerana dapat balik kampung ..yeay! tapi aku , hee ......hanya menanti depa turun kampung laa ..


kok kok kok ! **bunyi ayam berkokok ... ahh , mimpi aa ko .. kat sini mane ada orang bela ayam dohh ..tu bunyik alarm bapak ko suh bangun dari tido .. haha .. hakikatnya aku tertanya tanya mane pegi sume ayam yang atok aku bela ??.. ke aku yang makan depa selama ni ? LOL ..huahuhahuahua 



 motif ? segamat a.k.a KAMPUNGKU dekat dengan JAKEL...10 minit berlari dah sampai ..**waklu , tu pon lau lu orang berani nak kena kejar dengan b*#@ wahaha ..tu zaman dulu ..sekarang menatang tu dah takut dgn org ..ceh , eksyen ko eh .. ...raye pon dah dekat , mehh aa beli kain .
.hoi superajoo , kain woi kain kain !! 



malam-2 pekena jelly white cofee confirm satu malam korang boleh berborak dengan sepupu-2 terapat sambil berchatting dan mengupdate blog .. -.- ' 


  sampai esok pagi lalu mak mak sedare akan membebel tak henti-2 esoknya gara gara bangun tido selepas waktu makan tengahari .. ok , aku tak ehh ..HAHA




aktiviti kampung ? for sure laa penuh dengan kenduri tahlil dan berbagai bila cuti sekolah .. nak tengok gelagat-2 bakal mak mentua sambil cover ayu ponn bolehh .. eh , bukan aku jugak ehh .. HAHA..LOL




''bang , dah lame ke jadik model pokok getah ni ? '' 


apabila cuti sekolah ni lah sepupu sepupu anda yang tingkatan 3 mahupun tingkatan 2 akan membuat kerja khusus subjek Geografi .. maka kampung juga akan jadik pilihan ..alasan ? ''cikgu aku suh bergambar dengan pokok getah sekali dohh, OMG ! OMG ! <--ok aku tambah'' ..wahahaha ..






durian pon gugur waktu musim cuti .. mase ni lah 7eleven mahupun mane mane market akan diserang oleh kami hanya untuk mndapatkan air cap badak bagi melegakan kepanasan selepas melantak durian dalam 4 ke 5 bijik nih .. =_=''


ok tu je cite kampung aku merangkap percutian..wahahahahaha ..

eh kbai , nak sambung tengok citer naruto ..hee =)

No comments:

Post a Comment