JUST A SIMPLE STORIES

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

TIN TIN MILO !

KORANG ! OKE TAK ?

Friday, March 11, 2011

TERIMA KASIH

Hye hye hye !

korangggg ! aq teruja sgt ari ni .. bole dikatakan teruja thp gaban laa .. korang dh bace kan entry blog aq pasal JOM SHOPPING ! yeah , mmg shopping sakan aq ri ni ..duit masyukk ri ni .. ibu aq dgn buad muke rela hati bg aq duit belanja saje saje .. (kan pengganggur trhormat ) haha..naseb baek prbelanjaan masih dalam kawalan lagi ..kalau ta mmg aq dh borong abes kat kdai fmly kak anees tu ..ish ish .. yang buad aq makin teruja bile kak anees belanja aq another shawl .. dgn senyum lebar sampai ke telinga , wallawehh , SYOKKK tu !! haha .. mcm ni citer dy yg sebenarnye .. ce dgr ce dgr .. oleh sebab aq dh promote kdai fmily kak anees tu , dye pon kirenye nak bagi royalti tu lah kat aq dgn belanje shawl .. actually aq promote kedai org ni free je nk xharap ape2 tp sape la yg memandai2 mntak royalti kat kak anees tu .. (sepa ag abang aq tuu lerr ).. haha ..tak kesah laa , yg penting hari laen aq akan dtg serbu kdai fmily kak anees tu lagi ..harga pon boleh ditawar2kan lagi ..beshh ahh ! so korang dtg la kdai tu .. mne tau korang nk beli kan utk aweks lu ke , maks lu ke ..derr murah je kot .. (pengaruh ADNAN SEMPIT) aiyakkk ..dtg la dtg la , dpt aq kipas kak anees suh belanje shawl lg ..hakhakhak .. gurau je ye kak aness .. :D

(p/s : berjimat cermat ketika berbelanja )

No comments:

Post a Comment