JUST A SIMPLE STORIES

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

TIN TIN MILO !

KORANG ! OKE TAK ?

Wednesday, January 26, 2011

SANTAI

MOSHI MOSHI  !!!

slot akasia dalam tin milo ari ni ialah psl jenaka ..yeah kne la relaks kejap asek bace entry sdey je kn dr aq (tgh hepy ble BELIAU reply msg mlm td) ..haha ,, mnde yg aq nk kongsi ni ialah psl lawak yg smpai skrg aq xpenah lupe .. lawak ni aq petik dari mjlah FOKUS SPM.. ntah terniat ape ntah aq rajin je beli bku ni mase dlu2.. haha..

mase tu seminggu je dh nk SPM ..masing2 lak bule lak wat muke tension , muke gabra , muke ayam berak kapur n mcm2 muke lah smpai aq pon dh nk trbuat muke2 mcm tu .. si dayah n fatin mase tu tgh bz mncarik jwpan novel PUTERA GUNUNG TAHAN (masehkah kau engat?) ahahaha .. hmpir buntu gak lah pale otak tu.
timbul pulak idea nk fresh kan otak drang balik even skejap je .. bukan pe , saje nk kongsi ape yg aq dh bace ngn drang .. mase tu pon aq bsik2 je ngn drang takot drang xgeti2 henti ketawa lak .. ni haa lawaknye tu 




pada suatu hari , si semut berbisik pada si gajah , tbe2 si gajah tu pengsan. korang tau semut tu bisik ape smpai gajah tu pengsan?  ?

"sayang , i ngandungkan anak u"




mau x gelak si fatin ngn dayah ..hakhakhak ... tersemput2 drang ketawa smpai arina ngn ct pelik tgok drang nih ..pastu fatin pulak g mnyampai2kn lawak ni kat sharkira , aida n satu kelas .. haha ..punye lwk muke drang mase tu bile dgr cite ni .. cgu Azlina pon dh x menahan nk gelak ..


oke wat mase ni tu je aq nk cite ..BHAHAHA .. korg ad lawak nk kongsikn ke ..citer jela kat aq k ..pegi balik sambung wat keje korang tuh ! haha


(dah lame da mnde ni ..saje letak balik) haha

1 comment:

  1. haha..mmg..nsb bik mlm..klo x dah brdkah da glak ni..hak5

    ReplyDelete